101 ایده تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی برای جلب و درگیری مشتریان (بخش سوم)
101 ایده تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی برای جلب و درگیری مشتریان (بخش سوم)
دو شنبه 30 تير 1399 ساعت 14:19 | بازدید : 116 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

101 ایده تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی برای جلب و درگیری مشتریان (بخش سوم)

 

با بخش سوم "101 ایده تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی برای جلب و درگیری مشتریان" در خدمت شما هستیم.

 

68) برای زمان های تعطیلات، پیشنهادات شگفت انگیز و ویژه بدهید

علاوه بر آرزوهایی که برای فالوورها در تعطیلات می کنید، پیشنهادهایی ویژه و استثنایی (مانند فروش ویژه و یا تخفیف های مخصوص سال نو و غیره) به آن ها بدهید.

69) داستان های موفقیتتان را با آن ها به اشتراک بگذارید

در بسیاری از موارد، هواداران شما دوست دارند تا درباره داستان های موفقیت شما و دستاوردهای شما داستان هایی بشنوند. بنابراین سعی کنید این داستان ها حتی اگر مربوط به موفقیت های پیش پا افتاده می شوند را با آن ها به اشتراک بگذارید.

70) سعی کنید امکان ایجاد جلسات بحث اینترنتی را فراهم کنید

البته این کار را تنها زمانی باید انجام دهید که اطمینان داشته باشید که می توانید شرایط بحث را کاملا را کنترل کنید.

71) افرادی را که پشت برند شما قرار دارند به مخاطبینتان نشان دهید

هرگز این موقعیت نشان دادن طرف انسانی برندتان و نشان دادن چهره های افراد حقیقی که برای شما کار می کنند را از دست ندهید.

72) در "توییتر" جلسات بحث آزاد بگذارید

یکی از بهترین روش ها برای ارتباط گرفتن با مشتریان و مخاطبین این است که در شبکه های اجتماعی بحث های آزاد بگذارید. بنابراین سعی کنید در "توییتر"، جلسات بحث میان مشتریان بگذارید.

73) ویدیوهایی از یوتوب که مرتبط با برندتان هستند را به اشتراک بگذارید

ویدیوهایی مرتبط با برند و یا ویدیوهایی الهام بخش را از سایت یوتوب در شبکه های مجازی با فالوورها به اشتراک بگذارید.

74) از روندهای جدید استفاده کنید

به عنوان مثال، "چالش بطری" روندی بود که مشهور شده بود. شما می توانید از روندهایی مانند این روند استفاده کنید تا کارتان شهرت بیشتری پیدا کند.

75) راهنماهایی برای چگونگی استفاده به اشتراک بگذارید

برای فرآورده هایی که استفاده از آن ها ممکن است نیاز به کمی توضیح داشته باشد، سعی کنید راهنماهایی را برای چگونگی مصرف کردن به اشتراک بگذارید. این راهنماها می توانند به شکل ویدیویی و یا به شکل متن باشند.

76) اخبار مربوط به صنعت مرتبط با کارتان را با مخاطبین به اشتراک بگذارید

شما می توانید برای این کار از سرویس هایی مانند گوگل آلرتز (Google Alerts) استفاده کنید تا همیشه در معرض اتفاقات جدیدی که در  زمینه کارتان در دنیا می افتد باخبر شوید.

77) از هشتگ های مرتبط با کار خودتان استفاده کنید

هشتگ هایی را که مرتبط با برند خودتان هستند مورد استفاده قرار دهید و در هر جایی که ممکن بود آن ها را بکار ببندید.

78) در صفحه تان جلسات پرسش و پاسخ برپا کنید

بدون توجه به این که کار شما مربوط به کدام صنعت است؛ مسلما مشتریان شما سوالات زیادی درباره شما خواهند داشت. بنابراین هرازچندگاهی، جلسات پرسش و پاسخ برگزار کنید و در این جلسات پرسش و پاسخ به سوالات مشتریان پاسخ دهید.

79) پست هایی مخصوص مخاطبین در نواحی خاص بگذارید

در صورتی که مشتریانی از چندین کشور یا ناحیه دارید، می توانید هرازچندگاهی پست هایی که مرتبط به مشتریان در یک ناحیه خاص می باشد را به اشتراک بگذارید.

80) مشتریان را دعوت کنید که در مراسم مختلفی که در کمپانی برگزار می شود شرکت کنند

اگر به دنبال راهی برای قوی تر کردن پیوند میان کمپانی و مشتریان هستید، می توانید از آن ها دعوت کنید که به مراسم مختلف مرتبط با کمپانی بروند تا کمپانی را بهتر بشناسند.

81) گاهی اوقات موسیقی به اشتراک بگذارید

موسیقی چیزی است که همه دوست دارند. بنابراین می توانید یک آهنگ و یا کلا یک آلبوم موسیقی را با مشتریان به اشتراک بگذارید.

82) از مشتریان بخواهید تا درباره موضوعات مختلف (مرتبط یا غیرمرتبط) گمانه زنی هایی بکنند

به عنوان مثال شما می توانید از آنها بخواهید تا برنده جام جهانی کریکت را حدس بزنند. همچنین خودتان هم گمانه زنی ها و پیش بینی های خودتان را در این باره با آنها به اشتراک بگذارید.

83) پست های "اگر...... لایک کن" بگذارید

به این شیوه می توانید تعامل اجتماعی بهتری با آن ها برقرار کنید. از آنها بخواهید که اگر مثلا آن ها همان کار را کرده اند، این پست را لایک کنند.

84) یک برنامه منظم هفتگی یا روزانه با استفاده از به اشتراک گذاری ویدیوهای منظم برای مخاطبین ایجاد کنید.

یکی دیگر از راه های درگیر کردن بیشتر مخاطبین در کار این است که یک برنامه منظم از به اشتراک گذاری ویدیوها (به صورت هفتگی یا روزانه) را درباره یک موضوع مخصوص ایجاد کنید.

85) از مخاطبین بخواهید که سوال بپرسند

از مخاطبین بخواهید که سوالاتی را که درباره برند به ذهنشان می رسد بپرسند. این کار باعث افزایش میزان درگیری مخاطبین در کار می شود.

86) از مخاطبین بخواهید تا پست های "اگر" را به اشتراک بگذارند

از مخاطبین بخواهید که پست هایی را که با "اگر" شروع می شوند به اشتراک بگذارند.

87) پست های قدیمی را به شیوه جدید پست کنید

پست های قدیمی مربوط به وبلاگ و یا شبکه های اجتماعیتان را به شیوه ای که نسبت به شیوه قبلی جذاب تر و گیراتر باشد پست کنید. سعی کنید به هنگام پست کردن این پست ها به شیوه جدید، از تصاویر گرافیکی نیز استفاده کنید.

88) در صورت تغییر در فروش و یا توقف فروش یک محصول، به سرعت این تغییرات را با مخاطبینتان به اشتراک بگذارید

در صورتی که فروش برخی از فرآورده های شما فعلا متوقف شده است، به سرعت این موضوع را با مخاطبینتان به اشتراک بگذارید که آن ها هم متوجه این تغییر شود.

89) درباره برخی از مناسبت هایی که تعطیل هستند ولی شهرت کمتری دارند، اطلاعاتی را با مخاطبینتان به اشتراک بگذارید

بسیاری از مناسبت ها هستند که تعطیل می باشند ولی معمولا افراد اطلاعات کمی از آن ها دارند. درباره آن ها پست هایی را به اشتراک بگذارید.

90) در صفحه تان نظرسنجی برگزار کنید

از مشتریانتان بخواهید تا در نظرسنجی های مرتبط با یک فرآورده و یا سرویسی که از آن استفاده می کنند شرکت کنند.

91) پست های "به نظر شما حقیقت دارد یا افسانه است" بگذارید

این پست ها باعث می شوند که مشتریان بیشتری جلب شوند. به عنوان مثال: "مثلث برمودا: به نظر شما حقیقی است و یا افسانه؟"

92) به روز رسانی های لحظه ای را از اتفاقاتی که به صورت زنده انجام می شوند به اشتراک بگذارید

به روز رسانی های لحظه ای را به شکل تصاویر و ویدیوهای مختلف از اتفاقاتی که به شکل لحظه ای در کمپانیتان اتفاق می افتد را به اشتراک بگذارید.

93) پروفایل دیگر را هم به مخاطبینتان معرفی کنید

پروفایل مرتبط با همکارانتان را با به اشتراک گذاری و معرفی پروفایل LinkedIn آن ها در شبکه های اجتماعی به مخاطبین خودتان معرفی کنید.

94) فروش لحظه ای و یا یک تخفیف لحظه ای تدارک ببینید

هر چند وقت یک بار یک پیشنهاد زمان محدود تخیفی و یا فروش استثنایی با شرایط مخصوص ایجاد کنید.

95) پست های فصلی بگذارید

پستی را پیدا کنید که هم مرتبط با برند شما باشد و هم مرتبط با فصلی باشد که در این فصل به سر می بریم. این کار منجر می شود که احتمال این که تعداد زیادتری از مشتریان را جلب کنید بیشتر شود.

96) درباره نتیجه آخرین تحقیقات در ارتباط با صنعت مورد نظر مطالب را به اشتراک بگذارید

نتیجه های آخرین تحقیقات انجام شده در ارتباط با صنعت خودتان را به اشتراک بگذارید.

97) تنها مطالب مرتبط را به اشتراک بگذارید

تنها درباره فرآورده ها و یا خدماتی که مرتبط با تجارت شما هستند و فکر می کنید که مخاطبین ممکن است آن ها را دوست داشته باشند، مطلب به اشتراک بگذارید.

98) از هشتگ های #یادتان می آید وقتی استفاده کنید

شما می توانید با استفاده از چنین هشتگ هایی، خاطرات قدیمی مرتبط با برندتان را در ذهن مخاطبین زنده کنید.

99) همیشه به بهانه های مختلف در پست هایتان از مخاطبینتان تشکر کنید

به عنوان مثال می توانید به بهانه های مختلف، در کنار پست هایتان بنویسید: "ممنون که مشتریانی فوق العاده بوده اید!" و یا جملاتی از این قبیل. استفاده از این روش باعث می شود که مشتریان بیشتر انگیزه برای درگیر شدن در کار پیدا می کنند.

100) یک "تصویر روز" پست کنید

یک تصویر منحصر به فرد و الهام بخش را هر روز با تگ "تصویر روز" برای مخاطبینتان پست کنید

101) درباره محصولات تازه اطلاع دهید

درباره یک کتاب و یا فرآورده و یا وبلاگی و یا هر چیز جدید دیگری که کاربران ممکن است به آن علاقه داشته باشند، از قبل اطلاع دهید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 96
:: باردید دیروز : 168
:: بازدید هفته : 715
:: بازدید ماه : 1073
:: بازدید سال : 2280
:: بازدید کلی : 6780